بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

منجمد

امروز 14 بهمن اینجا خونه  

من با یه بافتنی و یه سوئی شرت و یه پالتو و یه پتو، هنوز دارم میلرزم 

یه همچین آدم سرمایی هستم من :|

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 18:40

منو چی میگی که امروز رفتم دانشگاه و هیـــــــــــــــــــــــچ کلاسی تشکیل نشد، کلاس شبکه مون هم کنسل شد!
تنها کار مفیدم گرفتن عکس موضوع پروژه پایانی ها بود و بردن آبروی زهرا جلوی همکاراش

=)) مهسا کنسلی کلاستون گویا زیر سر من بود
آخه به مامانم گفتم باز مهسا اینا کلاس شبکه دارن کلاسهای دانشگاه هم که تشکیل نشه از اونور باهم میرن کلاس
ممنونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
همون کارت از همه مفیدترههههههههههههههههههههه
دقت کردی همیشه واسه n تا کار مفید میری و با یک کار مفید بر می گردی
اونم که دیگه واسه زهرا عادی شده

خیال دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 22:50

تنها کسی که تو زمستون با آغوش باز بغلش میکنم بخاریه
منم دو تا دو تا لباس رو هم میپوشم و از کنار بخاری هم جم نمیخورم
سلام گلنوشی
یه لیوان قهوه یا شکلات گرم بخور شایدی بهتر بشی


آخههههههههههههههههه من میرم جلوی بخاری وایمیسم بعععععععد شلوارم داغ میشه میام بشینم میسوزممممم
دست و پام که شرط می بندم از یک جسد یخ تر باشه ناخن هام بنفش بنفش
سلام سیماااااااااااااااااااااااااااااااااااا جونمممممممممممم
احتمالا شکلاته تو معدم یخ میزنه
مرسی از نظرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت سیمایم

مهسا سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 17:56

خب به ودمونم بگو وقتی ازین صحبتا با مامانت می کنی:-|


فکر نمی کردم اینقدر موثر باشه
از این به بعد یه میکروفون کار میذارم خودتون حواستون باشه
.
.
.
بی ربط نوشت: دیدی ارشد به دلیل سرما افتاد هفته دیگه :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد