بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دوست داشتنی 2 ساله ...



   

                                                                                         
 سلاااااااااااااااااااااااام 

خوبین؟ خوشین ؟ سلامتین؟ 

روزای برفی خوش میگذرههههههههههههه؟ 

انشاء الله که بعلههههههههههههههههه 

           یکسال دیگه هم به سِند و سال وبلاگ اضافه شد 

من هیچوقت وبلاگ نویس نبودم بیشتر وبلاگمون برای من حکم دفتر خاطراتم رو داره

روزهایی که خوشحال بودم از دلایل شادیم توش نوشتم...

روزهایی که دلم گرفته بود بازم نوشتم...

از خاطره انگیز ترین روزهای زندگیم نوشتم...

از ماندگارترین لحظات دانشجوییم عکس گذاشتم...

و گاها مطالب و عکس هایی که دوست داشتم رو می گذاشتم ...

و تمام این مدت شما دوستای خوبم با نظراتتون منو همراهی کردین 

با تموم سادگیش خیلی دوسش دارم و برام خیلی عزیزه

تمام پستاش و از اون مهمتر  تک تک نظراتتون رو دوست دارم 

مرسی به خاطر همراهی همتون ،

 چه اونایی که بی سر و صدا فقط می خوندن، چه اونایی که می خوندن و نظر می دادن

امیدوارم هیچ کدوم از نوشته ها موجب ناراحتی کسی نشده باشه 

وبلاگ کوچولوی 2 ساله تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــ 

خب دیگه پست نظرات در اختیار شما.

هر نظری که دارین در مورد وبلاگ خودتون ، نویسنده اش ، 

اگر خاطره ای دارین که دوست دارین بگین

خلاصه هر چه می خواهد دل تنگتان بگوئییییید

بازم به خاطر همه چیز مرسیییییییییییییییی



نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 13:22

مبارکههههههههههه ایشالا تولد 100سالگیش!
میدونستی امروز تولد 10سالگی فیس بوکم هست؟ (البته ممکنه متنش مال چند روز پیش بوده باشه و من امروز خوندمش)
خب دیگه صحبتی ندارم! فقط لطفا وقتشو بیشتر کنین و تند تند نظرارو تائید کنین و به دیگران هم توجه نکنین و فقط به نظرای من جواب بدین و ....
باتشکر، مهسا هستم 21 ساله از تهران

مرسی مامااااااااااااااااااااااااااااااااان
ایشالا توام بیای نظر بذاری واسش
دیدی بچم داره بزرگ میشه ماشالا
اون دوتا دندون موشیاشو نیگاااااااااااااااا
آره منم نمیدونم دیروز بود یا امروز بود دیدم تولدشهههههه به علی گفتم تولد وبلاگ منم هستااااااااااااااااااا
مامانی تو تا نظر میدی ثبتش که میکنم سریع میرم خودم یه لایک زیرش میزنم خیالت تخخخخخخخخخخخخت
مهسا یه یک اشتباهی افتاده جلوی سنت
خوبی مامان

p.t چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 14:24

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممم
تبریک میگم دو ساله شدن وبلاگت رو رئیس ...
امیدوارم همیشه از شادی ها و موفقیتهات بنویسی ...
اینجا رو دوست دارم نویسنده اش رو هم همینطور
http://s5.picofile.com/file/8112043592/481848_IP1hCbJC.jpg

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ایشالا تولد وبلاگ خودت رو بگیرییییییییییییییییییییییییییییییم
مرسی عزیزممممممممممم من بیشتترترتررترررررررررررررررررررررررررر
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خالهههههههههههههه
چه کادوی قشنگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حدیث چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 20:10

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام خالهههههههههههههه
دوساله شد خالهههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اااااااااااااااااااااااااااا چه عمری داره ازمون میره خاله
مبارکه خالههههههههههههههه
ایشاا... صدسالگیشو تبریک بگیم خالههههههههه
حساب کن ببین اون موقع من چند سالمه خاله
تا صد سالگیشم همش شادیهاتو موفقیتاتو بخونیم
خالهههههههههههههههههه یکیو با خودم آوردم تفلد
بعد قراره پیشت بمونه
http://s5.picofile.com/file/8112096800/D.jpg
خالههههههههههههههههههههههههههه
تفلد وبلاگت مبارک
خالهههههههههههههههههههههههههههههه
خیلی سرده خاله
کادوتو بذار لای پتو سلما نخوله خاله
دوست داریم خالههههههههههههههههههههه
هم خودتو هم وبلاگتو هم خودتو

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممم
بعلههههههههههههههه دیدییییی خالههههههههههههههه
آره والااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ایشالا در کنار شماااااااااااااااااااااااااااا
شما فوقش 25
مرسییییییییییییییییییییییییییی ایشالا شما بیاین خبر موفقیاتونو بدین
الهههههههههههههههههههی خاله قربونش بره اینقده نازهههههه
کاش همه تو تولدا از اینا بیارن بذارن واسه آدمممممممم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی به توان N
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی من الان پالتو تنمهههههههه
باشهههههههههههههههههه بخاریو واسش آتیش کردمممم
من بیشتتترترترترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ریحون پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 12:57

سلاااااااام
مبارک بااااااشهههه باتاخیر

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممم
ته تغاری هنرمند دوست داشتنی خودموووووووووووووووون
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نه بابا تاخیر چرا ما معمولا واسه وبلاگمون هفتگی تولد می گیریم

خیلی هم مرسی خیلی هم مرسی تر

خیال جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 10:28

سلام گلنوش
تولد نی نی وبلاگت مبارک
دست خالی اومدم باید ببخشی
تنها چیزی که برام باقی مونده رو برات فرستادم با کلی آرزوی خوش با طعم مربای شقاقل
به امید روزها و خبرهای شاد
http://www.uploadax.com/images/30842277969655447778.jpg
گاهی دلم میخواد با صورت برم توش یه گاز بزنم و فریاد بزنم:
گــــــــــــــــــــــور پدر دنیا
بی خـــــــــــــیال زندگی بخیل
http://uploadax.com/images/25843229293290705130.jpg
هماره پشمکی باشی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سیما جونممممممممممم
مرسی دوستممممممممممممممممم
مهم و اصل خودت بودی که اومدیییییییییییییییییییییییییییی

من عاشق قاصدکم

هنوزم گلای تازه / توی گلدونت میزارم
هنوزم تو خواب و رویا / سر رو شونه هات میزارم
هنوزم میونه بارون / تو خیالم تو رو دارم
هنوزم،اشکای تازه / روی گونه هات میزارم
گاهی قاصدک دوباره / خبر از دلم میاره
دل عاشقم همیشه / نفساتو کم میاره
به تو نزدیکمو دوری / مثله بارون پشته شیشه
تورو دارم و ندارم / ته زندونه همیشه

انشاء الله ،
انشاء الله خبرهای خوش از همه
باشهههههههههههههههههههههههههههههه
پس من از اینورش میام تو از اونورش
1
2
3
بی خیال زندگی بخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییل
به به چه پشمک شیرینییییییییییییییییییییییییییییی
زندگیت شیرین خیال بی خیال خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد