بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دوست داشتنی ترین هدیه های دنیا...

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

خب نینی 2 سال و یه روزمون کادوهاشو جمع کرده دور خودش داره ذوق میکنههههه 

یه تشکر ویژه از همگی و مرسی از لطف همتون 

ایشالا عروسی وبلاگتون بیام جبران کنم 

خلاصه گذشته از شوخی دست همگی خیلی درد نکنهههههه 


هدیه های این پست آپدیت شد... 

بازم آپدیت شد

برای بار سوم آپدیت شد


( ببینم این رکورد آپدیت تا کی ادامه داره ... )

 

خب این از کادوی دوست عزیزم پی تی دوست داشتنی خودمممم
مرسی پی تی جونمممممممممممم 
مرسی از اینکه همیشه هستیییی  
خیلیییی خوشگل و دوست داشتنیههههههههههههههه 


اینم از کادوی حدیث عزیزممممممممممم دگر دوست دوست داشتنی خودمم
مرسی حدیث جونمممممممممممممممم 
یه نی نی دوست داشتنیییییییییی نااااااااااااااااااااااااااز خوشگلللللللللللللللللللللل 
با 2 تا از اون دندون موشیا که من خعلیییییی دوست میدارممم
حدیث می خواستم یه فتوشاپ با پتو روش بزنم تنبلیم اومد 
بی زحمت خودت تصور کن 

اینم از کادوی ریحون عزیز هنرمند ته تغاری دوست داشتنی خودمووووووووون
مرسی ریحون جونم
از این کادوهاست که دورش روبان داره آدم کلی میذوقه بازش کنه 
تازشم خصوصیه فقط خودم میدونم توش چیههههههه 

مرسی ریحون جونم

و اما کادوی سیمای بی خیال قدیم و خیال جدید دوست داشتنی خودممم با نشان مخصوص 
اندازه ی یه خواهر بزرگتر واسم دوست داشتنیه 
عاشق ادبیات خاص حرف زدنشم که نظیرشو ندیدم 
یه قاصدک خوشگل و دوست داشتنی 
برای همتون آرزوی سعادت و سلامت و خوشبختی می کنم و فوتش می کنم سمت آسمون  (فوت)
تا فوت نکردم تند آرزو کنید 


و اما یه پشمک شیریییییییییییییییییییییییییییییین
من و سیما از دو طرفش گاز زدیم دیگه جا نداره 


قبول دارین یکی از خاطره انگیز ترین چیزا برامون همین پشمک چوبیاست
واسه من که اینطوریه 
یه حس خاصی به این پشمکا دارم  


و اما کادوی پیکا سوگلی دوست دوست داشتنی خودم
که جدیدا استعداد شگرفی در زمینه نقاشی درش کشف شده 
یه نقاشی کپی برابر اصل بانمککککککککککککککککککککککک
یعنی وقتی دیدمش کلی خندیدممممممممممم 
مرسی سوگلی عزیزم 

و اماااااااا کادوی دوست دوست داشتنی و شیرین خودممممم مهساااااااااااا 
خب مهسا قبل از این که مخاطب وبلاگ باشه دوست خوب دانشگاهیمه
جا داره همینجا یه عالمه ازش تعریف کنم
یعنی نمونه ی بارز یه دوست شیرین ، دوست داشتنی ، مهربون، سخاوتمند، همیشه پایه      
 ، بسیار با معرفت ، همیشه پرانرژی ،اجتماعی و و...که همیشه هوای دوستاشو داره ...
 کل بچه های دانشگاه به خاطر خصوصیات دوست داشتنیش دوسش دارن 
یعنی کادوش آخرشههههههههههههههههههههههه
هم کیک تولده ، هم توش شخصیت های شرکت هیولاها هستن ، هم توش در دارههههههه
طبق متن ایمیلش کلی هم گشته تا اینو پیدا کردههههههههههههه
خیلی دوسش دارممممممممممممم
خیلی بانمکهههههههههههههههههه
(من واقعیشو میخوااااااااااااااااااااااااااااااااام)
مرسی مهسا جونمممم


بازم مرسی از همتون ، مرسی که هستین 
برای همتون یه دنیا آرزوی قشنگ دارم 

نظرات 7 + ارسال نظر
ریحون پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 12:57


اینقده من از این کادوها که دورش روبانههه دوست می دارممممم

p.t پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 17:10

سلااااااااااااااامممم
خواهش میکنم ، وظیفه ام بود رئیس ...خوشحالم که دوست داشتی، دیگه به بزرگی خودت ببخش این هدیه ی کوچولوی منو ...

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
این چه حرفیه عزیزمممممممممم از لطف و مهربونیتهههه
یه هدیه ی قشنگ و دوست داشتنی مثل خودتتت
بزرگ مثل دل خودتتتتتتتتتتتتتت
بازم دست همتون درد نکنه ...

سوگلی جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 22:25

چه قد تولد داریم اینروزااااا
گلنوش جون تبریکککک میگمممم.ایشالا عروسیه وبلاگت


باباااااااااااااااااااااا سوگلییییییییییییییییییییییییییییییییییی کلیک روی لینک وبلاگ ما گذاشتییییییییییییییییییییییییییییییی
آره دیگه کلا خاندان بزرگی داریم خدا نگهش داره برامون
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ایشالا ایشالا ( اشک شوق )

سوگلی جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 22:26

آقا تولدارو باهم میگرفتید خرجش یکی شه

نه دیگه می خواستی از زیر کادو در بری نمیشه که

سوگلی جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 23:11

دیدم حالا که مهارتی تو نقاشی پیدا کردم یه هدیه نقاشی برات بفرستم.البته باید تاکید کنم که این نقاشیو الان تو گالری هنرمندان جهان به قیمت بالایی میخرن
کپی برابر اصله
http://s5.picofile.com/file/8112409700/bia_tu.jpg

=))
=))
=))
.
.
.
وای سوگلی
.
.
.
=))
خیلییییییییییییییییییییییییییییی باحالهههههههههههههههههههههههه
از خنده مردممممممممممممممممممممممممممم
دستت درد نکنه پیکاسوگلی
شایدم اصل برابر کپیههههههههه =))
واقعا مرسی روحم شاد شدددددددددددددددددددددد
خیلی با نمک شدهههههههههههه

سوگلی شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 15:27

خوشحالم خوشت اومده.
پیکاسوگلی ارادت عرض میکند


شما خانوووووومیییییییییییییی

مهسا سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 22:26

وااااااااااااااااااااااااااای اگه میدونستم انقدر ازم تعریف می کنی بیشتر کادو می دادم
مرسی دوست گلم واسه این همه تعریف
اگه من بخوام ازت تعریف کنم که باید تا صبح بگم ولی به همین بسنده می کنم که تو انقد قلبت مهربون و پاکه که همه رو مث خودت خوب می بینی
ایشاللا واسه عروسیت یه کیک این شکلی برات میاریم (با اون نودلا و ....)

دیگه گذاشتمت تو آمپاس واسه بعدا حواست باشه
خواهش میکنمممممممممم تعریف نبود واقعا همینطورهههههه
نخیرم بگو چیزی یادم نمیااااااااااد
فدات شم عزیزم لطف داری چشمات مهربون میبنهههه
آرههههههه بیاریناااااااااااااااا پس دیگه ما کیک نمی خریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد