بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

د ز د . . .

حدود یک ماه پیش  توی بی آرتی کیف پولم رو زدن و کلی کارت دانشجویی و کارت غذا و کارت BRT و ... به فنا رفت ...

امروز توی بی آرتی جلوی جلو وایساده بودم . راننده ها جلوشون یه نمایشگر دارن واسه دیدن جلوی در قسمت زنونه و مردونه ... دیدم داره برای دختر کناری من میگه نگاه کن نگاه کن این 3 تا خانوم دزدن و من همیشه میبینمشون و همیشه میان کیف می زنن و از صبح سوار میش تا عصر و مسیرشون اینه و اینا :|... من به نمایشگره نگاه کردم دیدم خانومه دستشو دراز کرده اونطرف و اینا گفتم آقا شما واسه چی هیچی نمیگین گفت من چی کار کنم میترسم ازشون، روی در هم زدم که مراقب کیفاتون باشین :| یعنی آخرش بود:| بعد همچین با ذوق و شوقم نشون میده میگه ببینید داره میزنه دستشو ببینید :| می گفت هفته پیشم یه دختره با گریه اومده پیشم گریه و زاری که گوشیم یه ملیون پولش بود زدن و اینا :(بعد دیگه من دیدم خودم که زخم خورده ام بذار بقیه زخم نخورن داد زدم گفتم خانوما قسمت جلوی در که خیلی  جمعیت متراکمه حواستون به کیفاتون باشه تا راننده وایساد اونام پیاده شدن دیگه نمیدونم زدن نزدن 

 آقای راننده  شما که میشناسین و لوشون نمیدین ،هرروز میبینین و چیزی نمیگین وقتی میبینین توی اتوبوستونن حداقل یه هشدار به مردم بدین نه اینکه با خنده فقط تماشا کنین 

هییییییی روزگار 

یعنی اگر من به شما بگم چقدر سر و وضع دزدها شیک و تمیز بود چادر هم پوشیده بودن ... 

البته قبول دارم که خود آدم هم خیلی باید مراقب باشه گرچه بعضیاشون  خیلی حرفه ای کیف میزنن 



نظرات 2 + ارسال نظر
ریحون چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 02:43

ای بابا عجب راننده ایهههههههههه :||||
منم دوسال پیش گوشیمو زدن تو اتوبوس
چند ماه پیشم کیف پولم(مدارک وپول و...)تودانشگاه زدن!
یعنی قشنگ درکت میکنم! :(
عجب ادمایی پیدا میشن..اصا ادم نمیدونه چی بگهههههههه

واقعاااااااااااااااااا خیلی عصبانی شدم :|
ای وایییییییییییییییییییی گوشیم یه درد بزرگه واقعا
شماره هااااااااا همه چی توشه
ای بابا
تجربه های تلخیه ولی خب شاید باعث بشن زین پس حواسمون بیشتر جمع باشه
والا ....
راستی مرسی بابت پیغام

مهسا جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 09:56

الهی فدات شم که دستشونو رو کردی
یو آر مای افتخار
حالا تو کدوم خط بودن؟ خطی که منم سوار می شم یا اونی که من نیستم؟ بهم نشونشون میدی؟

;;) D:
خدا نکنهههههههههههههههههههههه
مامان این بوس رو میزنی خندم میگیره
آی رفتم تو مای مادِر ممنونم

نه، خط 1 ، همون خطی که کیف خودمم زدن
والا منم از توی اون نمایشگر راننده هه دیدم از بالای سرشون معلوم بودش خیلی واضح نبود خود راننده هه از توی آینه دیده بود قیافه ها رو می شناخت
علی میگه 2 روز دیگه گلنوش رو جو میگیره میبینیم شده مامور مبارزه با سرقت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد