بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

عشق این روزهای من ...

 

شکلات تلخ   

نظرات 9 + ارسال نظر
مهسا جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 09:59

وااااااااااااااااااااااای! یادش به خیر دوم دبیرستان که بودم یه شکلات 99% گرفته بودم مزه ی زهر مار میداد
واقعا نمی تونستیم بخوریمش، برده بودمش مسافرت کل فامیل رو سرویس کردم باهاش

=))
:دی نه این خداییش خوبه خیلی تلخ نیستش درصدش پائینتره 83 درصده ولی این چند روز خودمو خفه کردم
=)) بعله خب اصولا ین روش کاریته کاریشم نمیشه کرد

ریحون جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 12:29

شکمووووووووو

مهسا یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 10:42

آره ریحون جون،600کیلو هم اضافه وزن داره، مگه نه گلنووووش؟


تازه با این وضعی که من این چند وقت شکلات خوردم شده 1000 کیلو
eee جوون بودم 600 کیلو بیشتر اضافه وزن نداشتما

ریحون پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 04:09

جوونی کجایی که یادت بخیر...

واقعاااااااااااااااا هععععععععییییییییییییییییییییی

سوگلی جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 09:17

ای جااان طاقت نیاورده فک کنم نصفشم خورده بعد عکس انداخته
منم ازینا خیلی دوس میدارمممم.یه زمان که معتاد شده بودم.یادمه مامانم قایم میکرد.جیره بندی کرده بود.هروقت شکلات خونم کم میشد با یه حال زار و نحیف میرفتم التماس میکردم مامان توروخدا فقط یه مثقال بده

به به به سوگلی عزیزمممممممممممم
ای بابا لو رفتم

آره اتفاقا دو روز پیش مامانم بیرون بود زنگ زدم میگم واسم خوراکی بخر بعد دیگه خودش میدونه واسم شکلات تلخ خریده بود میگم زود باش مامان بده اصن تنم درد میکنه
بفرمائییییییییییییییید شکلات تللللللخخخخخخخخخخخخخ
حالا چه جوری ترک کردی؟ ب منم بگوووووووو

سوگلی جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 23:12

ترک نکردم.من و اعتیادم باهم به تفاهم رسیدیم داریم زندگی میکنیم
ولی خب کمخونی هر از گاهی میاد و میونمونو خراب میکنه.واسه اینکه دل هردوشون نشکنه هر روز بعد از استعمال شکلات ،یه قرص فروس سولفاتم میخورم که کمبود جبران شه


عجب آدمیه این اعتیاد داشت با منم به تفاهم می رسید
کلاه شرعی میذاری سر خودتتتتتتتت
راست میگیا اصن حواسم به کم خونی نبود

ریحون چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 15:46

من نوشتم جوونی کجایی که یادت بخیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آی پی رو چک کن ببینم!!!! :|

آی پی خودتهههههههههههههه =))
ببین کی به جات نظر گذاشته
مشکوک بییییییییییییییییییید

ریحون پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 00:08

خب اخه به چه دلیل نوشتم اینو؟؟؟؟؟؟
یادم نمیاددددددددددددددددددددددد :|||||||||||||||||

از پیری و کهولت سنههههه ریحون جون قصه نخوووور
من خودم یادم نیست 5 مین پیش چی کار کردم از 15 اسفند تا حالا اووووووووووه
شاید نظر مهسا رو خوندی من در جوابش گفتم جوون بودم اینو گفتی دیگه

ریحون پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 15:21

اها اره درجواب کامنت مهسا بودددددد
الان دیدممممممم
ایکیوم در حد جلبک یهنی!


نه عادیهههههههه این چیزا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد